poniedziałek, 10 kwietnia 2017

S P R I N G



Do niedawna rzadko miałam czas na to, żeby wrócić i wygospodarować trochę czasu na zdjęcia, ponieważ inżynierka i praca pochłaniały mnie praktycznie w całości. Odkąd jestem na magisterce mam tego czasu dużo, tylko ze role się odwróciły i teraz to mój fotograf jest pochłonięty pięknym czasem 18stek :D. Zazdroszczę i chciałabym chociaż na jakiś czas wrócić do czasów liceum.. 
Nie wiem dlaczego, ale te zdjęcia jakoś pozytywnie mnie nastawiają. Uwielbiam zdjęcia portretowe, zbliżenia na twarz, rozwiane włosy. w takich zdjęciach jest coś więcej niż ciuchy. Chciałabym zrobić jakąś sesje tematyczna, ale nie mam jeszcze żadnego fajnego pomysłu. 
Co do magisterki.. Pod przedostatnim postem zapytano mnie jakie studia skończyłam, a wiec w skrócie odpowiem : skończyłam Technologie Żywności i Żywienia Człowieka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Postanowiłam kontynuować ten kierunek dziennie, nadal specjalizując się w technologii produktów pochodzenia roślinnego. Nie żałuję wyboru. Mam teraz dużo czasu dla siebie i nie przemęczam się na studiach. W końcu mogę powiedzieć ze jestem 100% studentem :D Wcześniej miałam czas tylko na naukę, teraz korzystam z uroków studenckiego życia poza uczelnia :D Muszę przyznać ze teraz jestem szczęśliwa. Trochę się pozmieniało u mnie, ale teraz z perspektywy czasu myślę ze na lepsze. Czasem wydaje Ci się ze kogoś bardzo dobrze znasz a po kilku latach może okazać się ze tak na prawdę chyba nigdy go nie znałeś. Nieraz nie warto jest ciągnąć tego tylko przez pryzmat czasu. Moja rada, dzięki której dużo zrozumiałam? Daj sobie szanse i zmień coś w swoim życiu. Z początku może wydawać się to trudne, ale może tak jak ja otworzysz się na coś zupełnie innego :) może lepszego? :)


Do następnego :* !





















Bluzka - New Yorker
Spodnie -Pull&Bear
Buty - Reserved
Torebka - New Yorker


14 komentarzy:

  1. Wow! Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji :*
    Scielas włoski czy zdjęłas doczepiane ? ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój fotograf ma zawsze czas na Ciebie,już nie wypisuj głupot! Spokojnie,ja zawsze mam pomysły na sesje-już w środę zaczynamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka prezentuje się bardzo interesująco, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie że CI się układa ;D piękne zdjęcia :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. twój styl i jakość zdjęć - rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą bluzkę!
    Uwielbiam ją! I jest taka sexy ;P ;*


    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe buty -naprawdę przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. studiujesz ciekawy kierunek :3
    eeech... niestety, wielu ludzi potrafi tylko sprawiać pozory, "przymilać się", by tylko skorzystać z obcowania z nami. A po czasie okazuje się, że to wszystko było fałszem.
    Piękne zdjęcia, masz wspaniałą figurę :)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne proste połączenie :D

    OdpowiedzUsuń