czwartek, 22 września 2016

koniec lata.

Hej kochani.
Na dworze coraz zimniej, czuć już tą jesień w powietrzu. Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałam za chłodnymi porami roku. Kocham lato, słońce i słooodkie lenistwo. Jednak powoli trzeba otrząsnąć się z "letniego snu" i wracać do rzeczywistości. Czeka mnie bardzo pracowite pól roku. Muszę przyznać, że odpoczęłam w te wakacje. Nabrałam siły i mogę wracać do nauki. 
Ostatnie letnie zdjęcia na blogu! :)


















 Fot. Wiktoria Eckert <3

5 komentarzy:

  1. Jesień przyszła stanowczo za wcześnie :( Fajnie, że udało Ci się złapać ostatnie promienie słońca :) Świetnie wyglądasz :) Sukienka bardzo dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej co bys ubrala na roczek dziecka zima aby ladnie wygladac oraz bymoc wynosic ta stylizacje tez na inne okazje ? Pomocy ! Pytam Ciebie bo podobaja mi sie Twoje stylizacje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ubrałabym jakąś sukienkę (taką, którą można nosić do szpilek i wygląda też dobrze np. w połączeniu z trampkami) plus kozaczki czarne za kolano. Jednak gdy wybieram mniej dziewczęce stylizacje, wzięłabym pod uwagę jakieś jeansy plus koszula w kratę czy mozaikowa. Nie lubię klasyki np. biała koszula, spodnie itp :)
      Jednak to co bym wybrała na taką okazję uzależnione jest od tego, gdzie odbywa się roczek - w domu czy w knajpie :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń