czwartek, 25 sierpnia 2016

Mielno



Krótki post z wakacji, jeśli chodzi o moje wywody. Nie ma co tu dużo mówić. Każdy wie co Mielno robi z człowiekiem ;D Jeśli wybieracie się nad morze i planujecie imprezować od rana do nocy, ta miejscowość nad naszym Bałtykiem jak najbardziej pasuje. Ja natomiast chyba już wyrosłam z tego. Nie mówię tutaj o skrajności.. Lubię iść na imprezę od czasu do czasu, zwłaszcza jak jestem na wakacjach, ale dzień w dzień to już dla mnie za dużo ;D Jak cofnę się pamięcią wstecz, to nie mogę uwierzyć jak wszystko się zmienia.. Jeśli chodzi o Mielno, są to moje trzecie wakacje w tym miejscu i z każdym kolejnym razem coraz spokojniejsze. W liceum nie było tyle nauki i obowiązków, więc chciałam się wyszaleć na imprezach itp. Teraz będąc na studiach i pracując dorywczo oczekuję od wakacji chwili wypoczynku. Coraz bardziej cenię sobie ciszę i spokój i chyba póki co nie zmienię zdania, że najpiękniejszą dla mnie miejscowością nad Polskim morzem jest Pobierowo. Ciepłe, przytulne, nie za duże i nie za małe. Idealne. Wiadomo, że ile ludzi tyle opinii i każdy czuje się lepiej gdzie indziej. Nie wiem.. może Pobierowo utkwiło mi w pamięci i sercu dlatego, że przypomina mi dzieciństwo, kiedy często z rodzicami przyjeżdżaliśmy tutaj na wakacje.. W sumie nieważny jest powód. Ważne, że jest to miejsce do którego uwielbiam wracać <3. 































9 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia, widac ze macie poczucie humoru i dystans do siebie 😊 Az milo sie patrzy na Was

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna laska :D piękne włosy-dlugość i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam pięknie, muszę koniecznie odwiedzić Mielno :) Pięknie wyglądacie razem :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladacie!:):)
    Bardzo ladne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, spodobały mi się te beżowe espadryle :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, widać, że się dobrze bawiliście. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mielno zawsze na topie. Poza sezonem jeszcze lepsze ! Fajny urlop z super towarzystwem.

    OdpowiedzUsuń