czwartek, 21 kwietnia 2016

sweetnails

Co się stało z tą pogodą? Było tak ciepło i przyjemnie a tu znowu wiatr, deszcze.. Na szczęście nie dałam się tej pogodzie! Staram się spędzać aktywnie każdy ponury dzień, żeby nie załapać muła. Wczoraj na przykład wybrałam się pobiegać w plenerze. Już nie pamiętam kiedy to robiłam! Od czasu kiedy chodzę na siłownię, tylko tam biegam i ćwiczę. Z racji tego, że nie ma mnie teraz w Poznaniu a szczerze mówiąc przyzwyczaiłam się już do ruchu, pokonałam lenia i 6 km pykło ;D Jestem z siebie dumna, nie dlatego, że uważam się za jakąś sportsmenkę czy fitgirl, ale dlatego że uwielbiam usiąść w domku, z herbatką przed tv .. a szkoda życia na siedzenie w domu! Ruszam się i czuję się o wiele lepiej. Mam większą ochotę na wszystko, myślę pozytywnie, a nie lenie się na kanapie. Przy okazji sylwetka też się zmienia, na razie nie widać wielkich efektów, ale do lata jeszcze trochę czasu ;)

Co do paznokci - ja nie przepadam za takim słodkim lookiem ale Aga przeciwnie, więc w końcu się doczekała. Wedle życzenia czarno białe w różowe serca :)



PAZNOKCIE PO PRZEDŁUŻENIU

ŻEL PODSTAWOWY

KOLOR

ZDOBIENIA WYKONANE FARBKAMI AKRYLOWYMI



Poza tym inne propozycje z ostatniego czasu:





Miłego dnia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz