wtorek, 5 lipca 2016

boyfriend jeans & red handbag

hej, hej, hej !

W końcu po długiej i wyczerpującej sesji wracam! Przez jakiś czas musiałam skupić się na nauce i chwilowo odstawić bloga. Są sprawy ważne i ważniejsze a te dni nie należały do najłatwiejszych.. tak się złożyło, że przez jeden tydzień miałam dzień w dzień od poniedziałku do piątku egzaminy.. Z racji tego, że nie należę do tych, którzy uczą się na spokojnie z wyprzedzeniem, to musiałam przysiedzieć i noce nie należały do najdłuższych. W weekend wypoczęłam z Misiem w Wieleniu. Jeziorko, las, cisza i spokój. Zregenerowałam siły i teraz mogę w końcu skupić się na blogu! To było mi bardzo potrzebne.
Oczywiście nie mogło obyć się bez czerwonych ust, które uwielbiam! Ale staram się odzwyczaić i szukam bardziej łagodnych odcieni :)
Jak zrobić tak zwany warkocz push-up znajdziecie tutaj -> KLIK

Zdjęcia wkonała jak zawsze niezawodna -> Wiktoria Eckert




























Spodnie - Cropp
Bluzka - Secondhand
Buty - Bershka
Zegarek - DKNY
Okulary - Joker
Torebka - Bershka

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna stylizacja a buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko, bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it
    helped me out much. I hope to give something back
    and help others like you aided me.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń