niedziela, 12 lutego 2017

LONG BOMBER JACKET & BLACK TROUSERS


Wracam po dłuuugiej przerwie. Praca i obrona.. trochę mi zleciało na to czasu ale już jestem na szczęście po :) Obroniona i szczęśliwa! Jednak na inżynierze nie skończę. Teraz czas na magistra, Mam kilka pomysłów, ale zobaczymy jak to będzie, w końcu chętnych na studia jest duzo. 
Jak już wcześniej wspomniałam - zmieniłam prace, dlatego aktualnie część wolnego czasu spędzam w New Yorkerze w Posnani. Jak jest? Bez porównania.. Zupełnie inna atmosfera i tak dalej. Teraz przynajmniej jestem zadowolona i idę do pracy z chęcią, a przede wszystkim nie zajmuje mi ona pół życia ;D  Fajnie jeśli praca sprawia również przyjemność poza tym ze dla większości jest po prostu koniecznością czy obowiązkiem. 


fot. Wiktoria Eckert














Kurtka - New Yorker
Golfik - Terranova
Spodnie - New Look
Buty - Deezee
Szalik - New Yorker
Kolczyki - Tally Weijl

Matowy błyszczyk - Golden Rose nr 10

9 komentarzy:

  1. No podoba mi się ta wersja bomberki *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/metalic-style.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look :) idealnie to wszystko połączyłaś, jesteśmy pod wrażeniem :) Również bardzo nam się podoba odcień tego błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to naturalne kudełki czy farbowane? bo bardzo Ci pasują:) jedyne co bym zmieniła to delikatniej podkreślała brwi:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włosy :O
    Jaki kierunek skończyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technologia Żywności i Żywienie Człowieka :)

      Usuń