wtorek, 29 sierpnia 2017

end of the summer.


Hej kochani!

Ostatnio trochę mnie tutaj nie było.. nie z lenistwa i też nie dlatego, że olałam bloga. Większość z góry by to tak podsumowała. Prawda jest taka, ze przez cały ten czas "walczyłam" o niezależność. Starałam się osiągnąć jeden z celów który sobie postawiłam... i osiągnęłam go! Kupiłam lustrzankę i inne duperele potrzebne do tego, by móc samemu robić sobie zdjęcia. Dzięki temu w każdej chwili mogę robić to co lubię. Jestem taka podekscytowana, że nie wiem co mam dalej pisać :D Póki co efekty są takie jak widać poniżej, ale pierwsze koty za płoty! :) Dopiero się uczę i mam nadzieję, że z sesji na sesję zdjęcia będą coraz lepsze :) Oczywiście nie zrezygnuję ze zdjęć z Wiktorią! Nie w tym rzecz. Charakter i przede wszystkim jakość jej zdjęć znacznie się rożni. Chodzi tylko o to, by moje bycie tutaj było bardziej systematyczne. Z własnym sprzętem to kwestia chwili by wyskoczyć w plener. Jest zajawka -> wychodzę. Wiktoria nadal będzie moim fotografem, jednak wspólnie zajmiemy się bardziej tematycznymi sesjami, w których ona będzie mogła się bardziej spełnić i wpleść więcej swojej koncepcji. 
Póki co jestem z siebie zadowolona. Zrobiłam to co chciałam i teraz mogę poświęcić się bardziej swojej pasji. Nie ma rzeczy niemożliwych, pamiętajcie. Wiele osób będzie Was ciągnęło na dno, pojawią się negatywne komentarze. Ale nie warto się tym przejmować. Trzeba robić w życiu to co się lubi. Każdy ma inne hobby i inny pomysł na siebie i nie powinniśmy tego kwestionować. Każdy jest kowalem swojego losu. Możemy osiągnąć to co chcemy, wystarczy uwierzyć i ruszyć dupsko! :)
Co do spodni.. do niedawna nie lubiłam spodni tego typu. Przymierzałam wiele spodni typu Boyfriend, ale w żadnych nie czułam się dobrze. Dopiero typ Mom Fit skradł moje serce. Czuje się w nich bardzo dobrze, aż sama się dziwie, że nie mam na sobie nic obcisłego :D 




















B L U Z K A - Bershka
S P O D N I E - Reserved
B U T Y - Bershka
U S T A - Golden Rose Liquid Matte Lipstick nr 04 
C H O K E R - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz