środa, 7 lutego 2018

Pani Potter


Jedne z nielicznych zdjęć na blogu w spiętych włosach :D. Stanowczo wolę rozpuszczone, przynajmniej do zdjęć, niemniej czasami przydaje się jakaś zmiana ;)

Coś mi się wydaje, że porządna zima już do nas nie zawita w tym roku. Resztki śniegu można spotkać chyba tylko na obrzeżach miast. A szkoda, bo miałam nadzieję wynosić moje od lat niezastąpione emu! Najcieplejsze buty na świecie. Może i nie są już super modne i z tego co mówią - są znienawidzone przez facetów :D to w mojej szafie na pewno długo będą gościć. Chociaż muszę przyznać, ze w tej pogodzie jest w nich nawet za ciepło... Czy Wy też tak je kochacie? :D
Futerko znalazłam już rok temu w lumpku, jednak nie mogłam się przełamać żeby je nosić. W tym sezonie futrzaki są jak najbardziej w modzie, wiec mogę śmiało z niego korzystać. Nawet babcia znalazła dla mnie swoje stare, białe futerko, tylko kilka małych poprawek i kolejne do kolekcji :) 
Torebka także za grosze znaleziona w second-handzie :) !
Oprawki zamówiłam ze strony internetowej i oddałam do optyka by wprawił mi normalne szkła korekcyjne. Dowiedziałam się od okulisty, że nie każde okulary nadają się do takiej zmiany (nie można ich rozkręcić czy coś w tym stylu), dlatego polecam born86.pl - znajdziecie tam zerówki, które śmiało możecie zanieść do optyka :) co więcej -  na prawdę w dobrej cenie!

miłego wieczoru <3























Futerko - H&M
Sweter - New Yorker
Spodnie - Stradivarius
Okulary - Born86.pl
usta - flamaster FM




Ostatnio ulubiona <3

29 komentarzy:

  1. Wspaniale zdjęcia. Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się to futerko i sweter :) Masz też piękna fryzure, uwielbiam takie warkoczyki :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne i stylizacja ciekawa <3
    obserwuję i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest przepiękna, wszystko idealnie do siebie pasuje !

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wyglądasz! zdjęcia są rewelacyjne :*
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam:
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia!
    U mnie też już ostatki zimy, a szkoda bo lubię zimowe zdjęcia :)
    Futerko niesamowite!

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję!
    One Masked Girl

    PS też uwielbiam Pottera!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie bardzo się cieszę, że zimy w tym roku prawie nie było. Zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, również lubie te buty i nie wiem co w nich takiego złego, że wszyscy ich nienawidzą ...
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałam dodać, że zostawiam obserwację! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sesja zdjęciowa! wyglądasz po prostu uroczo! a takie okulary naprawdę Ci pasują ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post <3 Piękne zdjęcia[Bardzo fajna piosenka] . Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakie prześliczne zdjęcia! <3
    Klimacik na fotkach zwiastuje początki wiosny, a mamy jeszcze przecież zimę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia.
    Wyglądasz genialnie w tej stylizacji.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow realy its awesome..!! i love your beautifull pictures & love your style..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Switna stylizacja ! A zdjrcia cudo!
    Obserwujemy ? ! Oczywiście ;) zapraszam DO siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia ekstra stylizacja i fajowe okulary. Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega śliczna sesja, a look a'la 'Pani Potter' naprawdę Ci pasuje, pozdrawiam :)

    https://0xsandrax0.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz śliczne to futerko :) Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja i idealnie dobrane dodatki ;) Piękne, słoneczne zdjęcia ;)
    Też obserwuję ;*

    Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. OStatnio zimy u nas są nijakie, trochę popada i topnieje, szkoda :)
    Zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam identyczne okulary z zamiarem wstawienia do nich szkieł i niestety, również się rozczarowałam :(
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście jestem zadowolona :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Śliczne futerko i doskonały pomysł na stylizację. Również mam zamiar zaopatrzyć się w takie okularki, bo wyglądają naprawdę bosko! <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje ! super blog :)
    wpadnij do mnie ja doppiero zaczynam przygodę z blogowaniem :D

    OdpowiedzUsuń