piątek, 4 marca 2016

Fit festival + Gdańsk



Hej wszystkim ! :)

W sobotę 27 lutego 2016 roku miałam okazję uczestniczyć w Fit Festivalu, który odbywa się z Gdańsku. Żaden ze mnie wielki sportowiec, dlatego też nie do końca wiedziałam o co w tym chodzi. W sumie pod namową brata, który można powiedzieć jest wkręcony w bycie "fit" zgodziłam się na wyjazd. Najbardziej przekonało mnie to, że mogłam tam spotkać DEYNN i MAJEWSKIEGO :D. 



Co to jest Fit Festival? 


To jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy w sobie targi sportu, zdrowia i urody oraz zawodó sportowych - jedne z największych w Europie. Ambasadorem Fit Festival w 2015 roku był Kevin Levrone - gwiazda światowej kulturystyki. Gdańsk został ogłoszony stolicą sportu już po pierwszej edycji Fit Festival !


Niby nic takiego - targi sportowe.. ale jak tam wejdziesz, czujesz tą atmosferę, widzisz tych wszystkich ludzi, którzy ekscytują się zdrowiem, sportem to uwierzcie mi, udziela się! To nie tylko stoiska z suplementami, odżywkami itp.. Choć nie powiem, darmowe próbki aminokwasów, węglowodanów, przedtreningówek i tak dalej przykuwały uwagę ;D Były nawet takie smaki jak kinder bueno ! Miałam okazję oglądać też walki dziewczyn na ringu, chłopców, zawody w kulturystyce damskiej i męskiej. Niesamowite wrażenia. Za rok na pewno wybiorę się tam jeszcze raz ! :)



























Torebka - KLIK
Korzuszek -  KLIK
kurtka - KLIK
spodnie - KLIK






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz