poniedziałek, 22 lutego 2016

Paznokcie - propozycje zdobień

Hejo wszystkim :)

Ostatnio pogoda za oknem jest okropna, pada, wieje i jest strasznie nieprzyjemnie. Chciałam zrobić kilka zdjęć na bloga, ale w tym wypadku nic z tego :( Muszę się wstrzymać i wyczekiwać cieplejszych dni :) Pomyślałam, że może pokażę Wam jeszcze kilka moich prac. Nie są one może najlepszej jakości, ale jestem samoukiem, nie mam żadnych certyfikatów, nie chodziłam na szkolenia. Mój pierwszy zestaw do przedłużania paznokci kupiłam na koniec 6 klasy podstawówki - w dodatku za stypendium taka ze mnie prymuska ;D Więc jakby nie patrzeć bawię się w to już ponad 8 lat ; o sama nie wiem kiedy to zleciało ...

Zdobienia wykonywane są ręcznie za pomocą FARBEK AKRYLOWYCH bądź RAPIDOGRAFU (oprócz zdjęć trzech, które podpisałam).






























Nalepka wodna Eclair








Nalepki wodne Eclair

Nalepka wodna Eclair








Dobrej nocki kochani :)

1 komentarz: