wtorek, 16 lutego 2016

Przedłużanie paznokci

Hej wszystkim ! 

Dziś mam dla was propozycję wykonania bardzo łatwej stylizacji paznokci. Każdy może sobie ją wykonać w domu, jeśli oczywiście posiada lampę UV, jeśli nie, ten pomysł sprawdzi się także przy zwykłych lakierach do paznokci :). Ja w tym wypadku użyję lampy. Wykorzystamy modny w tym sezonie EFEKT SYRENKI ;D Dzięki niemu możemy sprawić, że zwykły kolor lakieru czy żelu nabierze świetnego wyrazu, a paznokcie zyskają nowy, świeży wygląd :)  Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Paznokcie wykonywałam wieczorem a mój telefon w takich warunkach nie spisuje się najlepiej ;D

Oto co nam będzie potrzebne: 








1. Na początek musimy dokładnie oczyścić paznokcie z pozostałości starego lakieru, odżywki czy żelu. Musimy je zmatowić by nie pozostawić tłustej warstwy na powierzchni paznokcia. Najlepiej zrobić to boczkiem polerskim, zwykły pilnik może za bardzo uszkodzić naturalną płytkę. Po tej czynności najlepiej przetrzeć paznokcie Cleanerem, by usunąć pyłek po polerowaniu.  

Bloczek -> KLIK
Cleaner -> KLIK



2. mamy długie paznokcie, możemy je wyrównać zwykłym pilnikiem, natomiast jeśli któryś z naszych paznokci jest o wiele krótszy od pozostałych, możemy go przedłużyć na formie. Do tego celu potrzebne nam będą formy i żel (jakiś żel podstawowy, all over czy inny budujący). Ja wybrałam żel z firmy Eclair, ponieważ bardzo dobrze mi się na nim pracuje i bardzo dobrze trzyma się na paznokciach. Formę przyklejamy pod paznokieć tak jak widać na zdjęciu i nakładamy żel do oczekiwanej długości. następnie utwardzamy w lampie. Jeśli warstwa była za cienka możemy tę czynność powtórzyć. 


Formy ->  KLIK
Żel budujący -> KLIK











4. Na zdjęciu widać, że wszystkie paznokcie mają wyrównany kształt i pokryte są warstwą żelu budującego. Możemy teraz przystąpić do pokrywania paznokci lakierem lub żelem. Ja wybrałam kolor biały :) Nakładamy co najmniej dwie warstwy (w zależności od potrzeby). 

Hybryda -> KLIK


5. Kiedy nasze paznokcie są już pokryte kolorem, przecieramy je Cleanerem i nakładamy warstwę żelu bezbarwnego. Utwardzamy w lampie. Po wyciągnięciu ręki z lampy nie przecieramy już cleanerem! Nakładamy natomiast pyłek syreni. Ja wybrałam firmy Eclair. W tym celu na "klejący się" paznokieć nakładamy suchym palcem produkt, i wcieramy go w powierzchnię żelu. I tak na każdym paznokciu. Następnie przecieramy jakimś pędzelkiem lub szczotką kosmetyczną nadmiar pyłku. Pokrywamy bezbarwnym żelem i do lampy :)

Pyłek syreni -> niestety brak na stanie sklepu
Żel bezbarwny ->KLIK



6. Na koniec wycieramy paznokcie Cleanerem i gotowe ! :D 


Wybaczcie efekty dźwiękowe w tle filmu xD




Wykonanie bardzo proste a więc do dzieła ! ;D



Dla tych bardziej wkręconych w zabawę z paznokciami mam jeszcze jedną rzecz, która na prawdę ułatwia pracę. Ja nie wyobrażam sobie teraz pracy bez FREZARKI ! Dzięki niej piłowanie paznokci czy zdejmowanie żelu idzie o wiele wiele szybciej ! Niestety jedyną wadą jest jej cena.. w dodatku, ale móc pracować nad ściąganiem żelu trzeba dokupić osobny frez do ściągania masy żelowej. Jednak na prawdę, warto zainwestować! Polecam z całego serca! :)

Frezarka -> KLIK
Frez do żelu -> KLIK





3 komentarze:

  1. Napisane prostym językiem, na pewno spróbuję =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pomaluje sobie lakierem to musze na ten pyl dawac jeszcze bezbarwny lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, żeby zabezpieczyć go ;D inaczej jedno mycie dłoni i po pyłku ;D

      Usuń