piątek, 12 lutego 2016

Wspomnienie lata ;)

Hej wszystkim ;)!


Zima chyba znów do nas wraca. A było taaak miło - słonecznie, cieplutko, teraz musimy z powrotem wskoczyć z ciepłe sweterki ! ;) Żeby tego było mało dopadła mnie choroba.. Szczęście w nieszczęściu, że po egzaminach a nie w trakcie nauki ! Inaczej byłoby po mnie ;D

Na ocieplenie tych chłodnych dni pokażę Wam kilka zdjęć z lata. Uwielbiam sesje, niestety nie miałam okazji zrobić fajnych zimowych fotek :( Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni ! :) Wtedy zarzucę bloga mnóstwem nowych postów ;D  

Na zdjęciach mam na sobie sukienkę z SINSAY  -  KLIK

fot. Wiktoria Eckert










Zdjęcia wykonała Wiktoria Eckert <3 KLIK

Miłego dnia kochani ! ;*

5 komentarzy:

  1. Ładnie tu :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochanie, trzymam za Ciebie kciuki <3 !
    Zdjęcia to profesjonalneee ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no a co ;D z Tobą zawsze najlepsza robota ;D <3
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No.. Patrycja.. fotogeniczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń