czwartek, 19 maja 2016

Paznokcie STAR WARS

Hej :)

Tym razem po długiej przerwie wracam do Was z propozycją zdobienia paznokci farbkami akrylowymi. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale paznokcie robiłam o dość późnej godzinie i światło niezbyt sprzyjało. Dziś nie będę się rozpisywać, mam jeszcze sporo do zrobienia :)
Więc próbujcie swoich sił i powodzenia! :)  






1. Poniżej widać odrost 3,5 tygodnia. Zdobienie także było wykonywane farbkami akrylowymi.



2. Po spiłowaniu paznokci, nałożyłam warstwę żelu "gel pink" firmy Eclair, który niweluje wszelkie niedoskonałości paznokcia. Można użyć również innego żelu budującego np. "all over" Eclair. Kwestia uznania :)




3. Następnie nałożyłam dwie warstwy żelu z linii Galaxy z drobinkami brokatu firmy Allepaznokcie.  




4. W następnej kolejności dosłownie "naciapałam" w przypadkowe miejsca na paznokciach najpierw żel fioletowy nr 17 Allepaznokcie, a następnie po utrwaleniu w lampie niebieski żel nr 13 Allepaznokcie.



5. Przemyłam paznokcie Cleanerem, by pozbyć się klejącej pozostałości żelu i pędzelkiem do zdobień oraz farbkami akrylowymi wykonałam zdobienia. Oczywiście najpierw kropki i gwiazdki w przypadkowych miejscach a na końcu napis :) 
6. Na koniec warstwa żelu bezbarwnego i nabłyszczacz. 



Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz