środa, 11 maja 2016

Spring



Bardzo, bardzo rzadko chodzę w sukienkach i spódniczkach, zawsze lepiej czułam się w jeansach. Ale przyszła wiosna i..  nie wiem co mi się stało, ale nagle wskoczyłam w styl, w którym do tej pory się nie odnajdywałam. Powiem Wam szczerze, że zdziwiłam się, bo czuję się w nim bardzo dobrze ! Nie dość, że słodkie kolory to rozkloszowana spódniczka! SZOK ! Wiosna chyba na prawdę zachęca do zmian :) Myślę, że wyjdzie mi to zdecydowanie na lepsze. Póki jesteśmy młode powinnyśmy eksperymentować z modą i stylem. Kiedyś "na starość", gdy nie wszystko już wypada, mogłabym żałować, że nie nosiłam spódniczek. To chyba moje postanowienie na lato - bardziej dziewczęcy styl ;D Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce. 
Przez tą pogodę ma się ochotę siedzieć na słoneczku, popijać zimne piwko i nie myśleć o obowiązkach. Niestety nikt za nas nic nie zrobi.. a zwłaszcza jeśli chodzi o studia. Trzeba przerwać sielankę i wracać czasami do rzeczywistości. Czeka mnie pisanie pracy inżynierskiej, więc jeszcze kilka dni wolnego i od poniedziałku zabieram się pełną parą za "produkcję" ;D Egzamin inżynierski tuż tuż!

















B U T Y -  Sinsay
S P Ó D N I C Z K A - New Yorker
B L U Z K A - Bershka
O K U L A R Y - Joker



Do następnego! Buziaki i dobranoc ;*


2 komentarze: